söndag 9 augusti 2009

Nya kommentatörer!

Kan man säga så, finns det ett sånt ord? Ja ja, vill bara tala om att det är så roligt att det dykt upp ett par nya som kommenterar min blogg, jättekul! Man blir lika glad och förvånad varje gång, vilka är dom, var kom dom ifrån , hur hittade dom hit? Roligt är det iaf! Mera sånt! :) Jag har dock varit dålig på att kommentera tillbaka men ska bättre mig!

Gårdagskvällen var jättebra! MASSOR med mat fanns det och ungarna skötte sig. Vår tomt är ju inhängnad så det är skönt att veta att de iaf inte kan ta sig ut från tomten. Felix och Jack sov oxå ovanligt länge imorse, till kl 8!! Vet inte när jag sov så länge senast!
Idag har vi inget planerat men jag har världens största tvätthög att vika sortera. Jag skojar inte om det är 8 maskiner som ligger i en hög.... Får nog plocka fram strykbrädan oxå! Blä! Blir ev en sväng till Gropen oxå. Måste ta vara på solen!

4 kommentarer:

linnea sa...

tvätt!YIPPIE!!

kram

Marica sa...

Kul med nya som kommenterar!
Är det din lediga måndag imorgon nu då? Kram!

Skolgatan sa...

Kul med nya kommentatörer:-)

Jag har med tvätt och ingen tvättmaskin inkopplad än,så jag får köra det ute hos mamma som är snäll och hjälper mig:-) Tyvärr tycker jag det är så tråkigt att lägga allt på rätt plats och det är ju just det som är kvar att göra när jag har hämtat fina ihopvikta nytvättade kläder hos mor:-) Men jag ska ta tag i det imorrn när mitt vardagsliv startar igen...

KRAM!(har inte pratat med M om nån helg än..)

ylvisen sa...

Tur du har din mamma!:)