lördag 15 oktober 2011

15 km + 3 km

Långrunda äntligen! Sprang mot Anundshög, Konsum Bjurhovda, Statoil Nordanby, Grytatippen, nya vägen mot Hökåsen, in i skogen mot spåret. Kisspaus :) 15 km!

Sen kände jag av fotlederna som jag fick lite ont i under Tjurruset och gick sista 3 km hem. Kroppen var tung idag och det var jobbigt men jag tog det lugnt och struntade i tid osv. Provade att lyssna på ljudbok idag istället för musik och det var faktisk ok när man bara springer för att springa!


Länge sedan man stretchade ordentligt och jag kan tyvärr inte skryta med det idag heller...


Så där ja..... Syrran kom förbi och tog med sig Jack för att handla lördagsgodis :) Man tackar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad skönt! Jag har med sprungit med ljudbok och gillade det för då måste man koncentrera sig på det istället för att bara tänka på hur j*vla tråkigt det är att springa...(ok jobbigt då;))

Suzan sa...

åh vad härligt, så långt har jag aldrig sprungit (bara kört milen två ggr i hela mitt liv!)