lördag 22 oktober 2011

Lördag

Igår kväll gick vi lös på kycklingspett, potatisgratäng och jordnötssås som jag gjort själv. Citronpaj till efterrätt!





Jesper hade innebandymatch på fm och sen efter lunch sprang jag en ganska snabb mil på 49 min (det var iaf länge sedan jag sprang en mil ensam under 50 min, skillnad var det på Blodomloppet då jag sprang på 45:47 men då hade jag killar runt omkring mig plus att det spöregnade).

Sen åkte vi för att fira kusin Lowa som fyllt 10 år!!


Nu sitter vi i soffan och väntar på att New Castle-matchen ska ta slut i källaren så vi kan äta rester från igår. Sen tror jag Micke tar med sig ett par barn till Ica för lite snask...











- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Vilka härliga bilder :)!

Fortsatt trevlig lördagkväll!

Skolgatan sa...

God mat,bra löpt och fina bilder.