måndag 24 oktober 2011

Möte med förskolan

Idag har jag mejlat enhetschef om möte ang Felix. Har inte blivit nå klokare än sist och vet inte hur det blir, måste börja med lite möten till höger och vänster! Så himla tråkigt, man vill gärna lägga tiden på nå roligare som att tex vara ute och springa och äta efterrätter!

Det har jag gjort idag förresten! Sprungit alltså, inte ätit paj.... Sprang milen med lätta ben, bra flås och positiv skalle! Händer inte ofta men jag springer ändå. Fast det ibland är astråkigt!











- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

malin sa...

Alltså guuud vad otroligt sjukt söt han är!! Finaste felix :)

Suzan sa...

Hoppas du gillar mullbären och kromet, du får berätta sen! =) kram!

Skolgatan sa...

Ja tillomed jag skulle hellre springa än gå på jobbiga möten:(,man vill ju hitta det bästa för barnen...

Anonym sa...

Fina Felix :)

Har du sett det här

http://www.svenskadownforeningen.se/nyheter/maria-springer-for-svenska-downforeningen

Jag tänkte va med och springa för Sv Downföreningen nästa ar, vill du med sa kolla länken.