torsdag 6 oktober 2011

Bytte pannkaka med sylt och grädde mot matlådan

Hade tänkt gå och moffa pannkaka i matsalen idag bara för att det är gott men sansade mig till slut och åt matlådan med pannbiff... Bra Ylvisen!



Sen gick jag en promenad i regnet (nästan lite oSvensson va? Tänker på min nya Svenssondiet :) och tjänade ihop till eftermiddagsfikat i form av en Swebar Fudge crisp!



Imorgon ska mina korta ben få vila helt och hållet, nötter ska inhandlas och löparkläderna ska ses över. Tyvärr verkar det bli skitväder i helgen så jag får nog leta fram regnstället oxå!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Pannbiff är ju godare! Snygg jacka den är så skön och bra. Tråkigt med vädret i helgen,det ska väl bli riktigt jävla skitväder,men du gör ju bra tider i regn!