tisdag 11 oktober 2011

Haveri!!!

Aj min tumme! Hyvlade av översta delen på tummen med värsta stora kökskniven! Äckligt, ont! Aj!





Gjorde morotssoppa ikväll som jag och Elisabeth gick lös på (ja, jag hittade på tumbiten så den hamnade inte i soppan). Jag var lite barnvakt medan hon var ridningen med Emma. Kaffe och choklad till efterrätt.


Felix har varit hos logopeden idag med förskolan och han somnade sedan sittande i soffan, de måste kört hårt! ;)


Imorgon kommer en kvinna till oss på eftermiddagen, man skulle nästan kunna säga att det kommer en reporter och fotograf, om man tar i lite vill säga, berättar mer imorgon....

Zzzzzzzzz.......

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

malin sa...

Men gud aj jag rös i hela kroppen :o va söt felix är!!

Skolgatan sa...

Aj,aj!

Spännande imorgon:)