lördag 1 oktober 2011

Ätit paj!

Det var länge sen så det var gott.....!

Dagen började med en 7 km morgonpromenad med Sofia. Så jästa nice och börja dagen så!

På förmiddagen spelade vi spel, tog mig tid till att både spela med Jack och Felix, jag är skitkass på att ta mig tid till sånt! Gjorde gott åt samvetet!


Ännu bättre blev det när vi tog med oss fika och gick till skogen! Skönt väder! Micke och Jesper är på innebandyläger så det var bara jag och smågrabbarna.





När vi var på väg tillbaka hem försvann Felix medans jag tog på Jack cykelhjälmen. Han hade krupit in under scoutstugan......så jävla äckligt! "Nu jävlar kommer du fram på en gång, kom hit!" Jag fick halvpanik och bara skrek åt honom men fram kom han! Direkt! :)


Senare på kvällen kom min syster och mormor och morfar. Vi åt ädelostinbakad fläskfilé och potatisgratäng med äppelpaj till efterrätt! Så jädra gott och nu står magen i fyra hörn IGEN! Tur jag fick tillven löptur på em med hjälp av granntjejerna, det lindrar ju svullandet något :) och barnen fick sällskap i studsmattan en stund!


Tack och god natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Det är pulver från ditt garage:).

Vilken skön dag ni haft,jag har suttit inne heeela dan,blä!

Nathalie sa...

felix är ju så sööööt!
har totalt glömt attt prata med karln om pulvret. bra av mig :P

Jenny H sa...

Har läst ikapp lite inlägg här nu och kan konstatera att tränar flitigt och även fikar flitigt! En ny hobby :)?

Kramar!