tisdag 25 oktober 2011

Datanörd

Felix är en riktig datanörd! Han sitter gärna åå youtube och tittar på Kalle Anka. Ibland går det bra men ibland hamnar han på "Kalle Anka som nazist" eller "Sagan om pungsäcken och golfen som gick åt helvete".... :)





Jag har inte fått nå svar än av enhetschefen ang möte, måste kolla om adressen var rätt och om hon varit på plats.

Å jag har varit ute och gått milen (10,6 km) med Sofia, skön kväll! I mitt nya Svenssonliv ingår att jag vill ha en speciell vikt varje fredag! Om vågen klättrar uppåt får man dra i handbromsen och står jag till äter jag paj med gott samvete!

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Skön datanörd:)

Härligt med långpromenad,här har vi haft våldtäksförsök och någon som förföljer folk så jag vågar mig inte ut själv...

Suzan sa...

Härligt med promenad!