tisdag 10 maj 2011

17,2 km

Var tvungen att springa ur lördagsfesten ur benen! Det kändes faktiskt, men jag förstod väl visserligen att ett rejält party inte är den bästa uppladdningen inför Göteborgsvarvet... Första milen var snabb men sen höll jag på att hamna i diket, hua va tråkigt det var, å varmt och långt hem! Hade bara två små vattenflaskor med mig och det var för lite. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska använda mig av eget vätskebälte på varvet eller om jag dricka vid kontrollerna? Snittade iaf på 5.24 min/km och det är jag nöjd med med tanke på att det delvis gick sååååå sakta!!

Köpte nya löparstrumpor idag som såg så små ut så jag funderade på om jag skulle få på mig dom.. Men de passade!


Väl värd en smoothie gjord på fil, i brist på yoghurt, mango, citron och mjölk!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du är så duktig kvinna,gud vad långt!

Jenny H sa...

Heja heja!

Linda sa...

Du är superduktig! Tänk att det snart är dags, spännande. Vad har du för målsättning med loppet?

Kramis

Sara sa...

Super!

Jag kan cykla bredvid dig nästa gång du ska ut på långtur :-) Kommer förbi Hökåsen en sväng så du får prova.. haha det är superkul..