torsdag 5 maj 2011

Äckliga kärring!

Idag har jag varit på en inspirationsdag på Lögarängen med andra friskvårdsinspiratörer från landsinget Västmanland! Det var roligt! Först fick vi lite allmän information och sen fick vi prova Zumba! Det var kul men det var ett ganska basic pass och man blev inte riktigt varm men vi fick oss ett gott skratt!

Sen fick vi "nätverka" själva och höra hur andra kliniker jobbar ang friskvård. Det fanns sen två saker att välja på, vattengympa eller "hur man blir en bättre simmare". Jag valde vattengympan och körde stenhårt :), det var oxå kul! Simmade 200 m som avslutning innan jag åkte hem.
Mamma och pappa hade hämtat barnen på dagis då jag inte hann hem i tid och Micke jobbar i Avesta just nu och kommer hem senare än vanligt. Jag såg fram emot en skön stund i bastun i lugn och ro och jo, visst var det lugnt och skönt men det satt en kärring mitt ibland oss och filade fötterna.... Hur jävla äcklig får man bli??? Å varför sa jag inte åt henne? FEGIS! Vad får henne att tro att jag vill kliva runt i hennes smuts som hon filar av fötterna och vad tänker hon när barnen kryper omkring i smulet... Kom igen, hur FAN tänkte du? Jag kräks!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men fy fan vad äckligt,jag hade spytt!

Marika sa...

Håller med, ÄCKLIGT!!!! Bläää...