onsdag 4 maj 2011

Nya skor

Jag har en förmåga att ofta köpa för stora skor! Jag har så små fötter att jag knappt kan gå på en sandstrand utan att sjunka... Nä kanske inte riktigt men 36 är ofta för stora, eller blir det efter ett tag. Dessa var precis min stil, sportiga, springvänliga (tänker på att jag måste kunna hänga på ungarna ibland) å ändå hade de som en klack eftersom jag är är rätt kort oxå... Tur att jag åtminstone är stor i käften :D

Ursäkta en mycket ful bakgrund :)


Hur som helst så är även dessa förstora... Men har löst det med dubbla halvsulor och en extra bakkappa som man klistrar dit!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Snygga! Det vore skoj att åka till Göteborg,får kolla med barnvakt och pengar:)

Anonym sa...

Tja ylva super fina skor