fredag 27 maj 2011

Proteinpulver

Har länge funderat på att köpa någon form av proteinpulver att ta efter träning eller som mellanmål. Nu har jag gjort det och är riktigt nöjd! Jag köpte mitt via Suzan som har bloggen ett "dussin pannor" (ni får googla då jag inte lärt mig länka från mobilen) och fick det hemskickat direkt i lådan. Ska dock ta reda på om det säljs i Västerås oxå. Jag köpte vanilj! Det kostade 314 kr, innehåller 30 portioner och varje portion innehåller 18 g protein (ett ägg = 4 g).


På tjejkvällen igår köpte jag en shake som var rätt smart med två olika fack för tex nycklar och nötter. Eller så har man utan extra fack och det blir liten och söt ;)


Den kostade 99 kr men jag hade inga pengar med mig. Jag lånade av min jobbarkompis men hon hade bara 94 kr så jag fick pruta...vilket gick bra! Sen idag när jag skulle betala tillbaka till henne lyckades jag bara skrapa ihop 89 kr på mitt rum i fickor, lådor och väskor, hon nöjde sig med det ;) Bra affär va?


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vilken bra shake,jag vill också ha pulver för jag vill smaka på fluff:)

Jenny H sa...

Vilken fin! Praktisk som tusan!
Vilken bra affärskvinna du är!!

Jag har kollat efter dig här i Stockholm idag... Men jag ser dig inte bland alla löpare... Försvann du i mängden :)?!

Kram!