tisdag 17 maj 2011

Då var man på plats!

Nummerlappen är fixad, 304 låter väl bra! Tar nu en liten promenad för att möta upp jobbarkompisarna! Det är ganska kallt men just ni är det iaf uppehåll, solen skiner nästan igenom.

Alltså Vår Ruset är ju ingen stor grej men en rätt kul grej iof. Det kommer bussar med folk och tanterna tar lagfoton, det förstår jag inte.... Det var en fotograf som var på mig och frågade mig om jag inte ville fotas med mitt lag, jag frågade om han inte tyckte att det räckte med mig och det tyckte han visserligen men jag hoppade över....


Tog en prenumeration av Topphälsa för 59 kr, tre nummer, fick en påse med en massa kul, sånt gillar vi! Innehöll smakprover och duschcreme osv.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Lycka till,hoppas du vinner:)!!

Jenny H sa...

Ja jag hoppas det gick bra för dig ikväll!! Det gjorde det säkert! Hoppas ni slapp alltför mycket nederbörd...

Kram!