tisdag 31 maj 2011

Hockeyfrilla

Lyckades klippa Felix till slut, eller lyckades och lyckades...klippte honom under våld och slagsmål kan man säga. Jag håller i och han slåss :) Han vill inte men jag vill, jag bestämmer!

Jag har fått en urtunningssax av min frisör så jag kunde klippa ur massor med hår!! Förresten ska min frisör gå vidare med sitt yrke vilket innebär att jag får leta ny, stor sorg! :( Men önskar henne lycka till förstås!





Han har superlångt i nacken, ser egentligen inte klok ut men jag tycker han är cool!

Ris eller ros?

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Grabben är ju skitcool i sin frilla!!!

Jag pusslade med stor omsorg ihop träsleven för att se om det saknades någon flis men det verkar bara blivit STORA flisor :)!

Jenny H sa...

Tjänstgöringsgrad använder jag när jag pratar om hur stor min tjänst är. Alltså hur många procent man jobbar... No more, no less...

Kram!

Skolgatan sa...

Fin han blev. Klart han ska spara i bak,skitcool!

E Hayman sa...

Han har världens coolaste HockeyFrilla.....jag har börjat anamma detta på Alex... :-)

KRAM

Linda sa...

Hej!
Tack för att du håller tummarna för mig imorgon. Vet inte hur många stopp det blir. Det finns tre vätskekontroller, men vet inte om jag stannar vid just dessa. Berättar imorgon hur det blev :)