tisdag 24 maj 2011

10 km - en ren plåga

Idag kan jag inte förstå riktigt hur jag orkade springa 21 km i lördags när jag höll på dö idag efter 10 km.... Men det är klart det var "tävling" och man var laddad, det var ju mitt stora löparmål 2011! Idag hade jag 21 km i benen och motvind halva sträckan, dock gick milen på 50:15 min så jag tog i lite.

Jag blir otroligt irriterad över att mina skor ALLTID går sönder vid tårna! Jag har inte haft dessa länge alls men de är redan sönder!! Man kan tro att jag har långa ovårdade tånaglar men det har jag inte... Asics är alltid så tunna vid tårna och jag nöter väl sönder dom... Grrrrr! Skorna kostar ändå 1 600 kr på Stadium (jag har köpt dom på nätet från England och har "bara" gett 850 kr men ändå).

Det vita man ser är pappmuggsrester från Göteborgsvarvet, fint minne :)!






Imorgon får vi asfalt på vår uppfart, det har glipat ett tag mellan stenen vi la och den gamla uppfarten men nu ska det snart bli fint! Micke har även fixat en massa med våra fönster och "grindstolpar" och lagat vår gamla stenmur. Hej vad det går!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja det måste ju kännas i kroppen att du genomfört ett långlopp i helgen.. Med sketen motvind oxå tycker jag tiden var gräjt!!

Friskvård är viktigt! sa...

Hej