onsdag 18 maj 2011

Packad!

Jag älskar och packa! Å planera vad jag ska ha med mig. Åker till Göteborg imorgon redan. Jag har köpt små förpackningar med schampo, balsam, tandkräm osv, allt för att spara plats i min ryggsäck. Jag kommer åka tåg och gå en del på stan, ska släpa på så lite som möjligt! Som tur är så åker jag bil hem med Elisabeth så jag kan shoppa massor! NOT! Känner mig inte speciellt förmögen just nu så det blir bara ett par tröjor för det behöver jag. Tänker inte ens ta med mig någon tröja ner för det ska jag köpa mig! Jag ska strosa, besöka vänner, fixa nyckel till vårt boende och vänta in Johanna och Marcus som kommer från Borlänge! Egentid, mycket egentid, LYX!


Idag har jag oxå hunnit med både naprapaten och kiropraktorn. Man blir så seg efter att ha legat på britsen en stund. Först fick jag ultraljud baksida lår + massage. I hissen på ena stället....


Å sen i hissen rakt över gatan till nästa ställe, kiropraktorn. Han knäckte lite i rygg och nacke och sen kollade han av alla mina andra små problem med höftböjarn osv, allt såg bättre och bra ut! Skönt att allt är i sin ordninge men va trött jag blev!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Härligt med egentid, njut så mycket du bara kan.. Lycka till på loppet!

Kram kram

Nathalie sa...

jag har också funderat att gå till en kiropraktor. Är lite sne i ryggen(haha mongo) och tänkte om lite knäckning och råd kunde hjälpa till att bli lite mer rak :P