torsdag 19 maj 2011

Fredag!

Vaknar upp i ett soligt Göteborg! Kommer bli en bra dag. Ska ta en promenad ner på stan, äta lunch, strosa, titta på folk. Det finns ganska många att titta på här och pulsen är hög, inte riktigt som i Västerås....

Missade Vero Moda-butiken igår i Nordstan så det blir en sväng dit först! Sen jobbar jag mig uppåt på Avenyn för att landa bakom Scandinavium där jag ska sova de kommande två nätterna!



Kjolen jag köpte igår på Esprit.

Igår mitt inne i Nordstan träffade jag Daniella, en annan mamma som har en dotter med Downs syndrom, vi har träffats flera gånger tidigare men har nu egentligen bara kontakt via nätet! Superkul att träffa henne!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Snygg kjol! Kul med Daniella:)

Nathalie sa...

DU är så fin :)

Carina - den gråa pippin sa...

Men oj vad lik min kjol det är! Också köpt på Esprit, men i hufvudstaden =)