tisdag 3 maj 2011

Långrunda

Vi skulle haft en motion/tränings-träff på Björnön med jobbet nu ikväll men eftersom det var så kallt så ställde vi in. Det stoppade dock inte mig, bestämde mig för att köra en långrunda och det blev det, 16,45 km! Sprang utan vatten vilket var dumt, man blir så torr i truten och slemmig, skulle spotta ett par gånger, ena gången hamnade loskan på låret och andra gången fick jag knappt iväg den och den landade på hakan :)





- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Haha mysigt att spotta på sig själv:),jag ska lära dig hur man spottar när du är här. Förstår att du hoppar om ingen annan kommer men nu håller jag tummar för att det blir av. Kul med Göteborg,kanske skulle ta en tripp till Götet och heja på dig!

Nathalie sa...

fina ylva!

Jenny H sa...

Jag är oxå kass på att spotta! Har faktiskt tränat på att spotta "snyggt" men utan framgång...
Hade gärna sett att du la ut några misslyckade loskor här på bloggen :)!
Fan va bra jobbat med löpningen!

Kram!

linnea sa...

Hej:)
Ja,de är jätte tråkigt med astman :(
Jag valde John Bauer,får se om jag ska gå på den skolan!
Är lite mer sugen på att gå på mitt andra val,kopparlunden!
Kram & hälsa resten!