onsdag 11 maj 2011

Morgon utan barn

Eftersom jag lämnar och hämtar så gott som jämt är det så himla skönt att slippa. Idag är det stängningsdag på skola och fritids och Micke är hemma med barnen. Jag tänkte att jag skulle gått till jobbet men det var ju sånt jädra oväder med blix, dunder och regn... Tog det lugnt en stund och valde sen cykeln! Det är några långa backar så det känns rätt bra i benen. Ser fram emot att få ta av mig regnkläderna, det slutade regna efter 3 km.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Usch vilket väder!
Med tanke på kossorna så består deras väg fram till hagen av plattor och inget gräs... Och plattor sticks ju inte... Så jag fortsätter tro (och hoppas) att det är äkta glädje man ser :)!

Kram på dig! Skickar iväg paketet idag så du bör ha det inom ett par dagar...

Sara sa...

Förstår, det låter underbart att bara kunna tänka på sig själv på morgonen..

Jag skulle oxå vilja kunna cykla till jobbet. Får ta tag i jobbsökandet i Vås nu..

Iofs har jag ju nu en cykel så jag kan cykla till jobbet men trots racern så tar det nog ca 45-60min.. Bra träningspass men ändå, skulle mkt hellre ha kortare cykelavstånd..

Bra jobbat!!