måndag 30 maj 2011

Mors dag

Mors dag gick obemärkt förbi hos oss. Jesper hade fotbollsmatch och sen var tanken att vi skulle åkt på kusin Lowas match också men Jesper hade fotografering med fotbollen så det sket sig å efter att ha varit på Jespers match med hela familjen orkade jag inte åka själv med Jack och Felix så vi åkte hem istället. Jag känner mig ofta begränsad att göra saker eftersom Felix tröttnar så fort, han sticker iväg, går sina egna vägar och man kan inte lita på honom. Ibland är han riktig farlig eftersom han inte är rädd för höjder eller hål... Min stora skräck är att han ska ramla ner i ett rör i marken (har sett något program för 20 år sedan där ett barn ramlade ner i ett rör med ett ben upp och den andra ner eller om det var som en fällkniv, de fick gräva fram honom med stor grävmaskin för att kunna ha sönder röret PANIK!!!).

Syrran, mamma och jag hade bestämt att vi kunde ses någon annan gång lika gärna eftersom söndagen bestod i fotboll osv så så fick det bli!





En morgonpromenad och senare tre varv i spåret innan fotbollen, förbrände kanske en del av all citronpaj som klämdes på lördagkvällen, dock fylldes det på med ett halv kilo godis på kvällen...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Det där programmet med barnet som fastnat i röret såg jag oxå! Om jag minns rätt så var det nog bland de första "trauma" händelser jag såg på TV.. jag minns att jag tyckte det var läskigt!!! De borrade sig in i röret en bit under barnet... Nej, fy för rör och elände!!!

Kram!