söndag 22 februari 2009

Gårdagens skörd

Igår var en helt fantastiskt dag. Längtar till nästa gång :o) Gjorde en del fynd oxå, många röda lappar och hittade även kläder där jag kunde använda rabattcheckar. Ordinariepris på min dag var ca 3000 men kalaset gick på ca hälften! Jag vann ju en golfklubba och två tröjor som jag hade sålt och fick finansiera min dag.
Jag köpte:
Två par jeans (vanliga + stuprör)
4 tröjor
Ett halsband
En väst
3 "scarfer"
Maskara
Läppglans
Ett par "over knee"-strumpor

Dagen idag blir en kolhydratsbomb igen men det gör ingenting, nya tag imorgon! Lunchen blev dock LCHF-pannkaka! Den var jättegod!

Grattis Emma som fyller 6 år idag! Vi ska dit på em och äta tårta! Vi tar nog bilen för här snöar som attan!

6 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad är det för gött?

stina sa...

Åååå va mumsigt de ser ut då tror jag kommer

ylvisen sa...

Ni är så snabba! Mobilbloggade och hinner då inte skriva texten innan ni kommenterar! ha ha...

Stina är välkommen! Å ja Jessica med :o)

Skolgatan sa...

Vart har du hittat receptet på pannkakan? Skulle jag kunna få det,snälla *blink,blink*♥

ylvisen sa...

Självklart!

8 ägg
3 pkt bacon
1,5 dl grädde
150 g keso
2 dl riven ost, gärna gräddost
50 g smör

klicka ut bacon och smör i en långpanna och och gräddas i ugnen tills baconet är krispigt och smöret bubblar.

Vispa under tiden ihop ägg och grädde, blanda sedan i keson och rör försiktigt, övervispa inte. Ha på osten på baconet och häll på äggblandningen. Grädda i ugnen tills den är fint gyllenbrun, 225 grader.

Varsågod!

Skolgatan sa...

Tack tack det låter ju smaskigt,ska testas.