fredag 27 februari 2009

Felix 3 år

Idag fyller mellanbusen Boman 3 år! Vi ska ha kalas med massa folk och förhoppningsvis många presenter och god tårta! Jag är uppe med barnen nu och ska greja lite med tårtor och städning. De sitter och tittar på Mora Träsk. Vi ska ta fram lite paket om en stund, pappa måste bara vakna först....

Jesper kom upp alldeles nyss och sa grattis till Felix. Han ville jag skulle teckna till Felix att han fyllde 3 år idag så det har jag gjort. Sånt där är viktigt för Jesper, han är lite upprörd över att Felix inte har fått några paket än!


En liten Felix i ett hörn av soffan för 3 år sedan....

14 kommentarer:

Skolgatan sa...

Vad är det för dag idag,jo det är en vanlig dag,nej det är ingen vanlig dag för det är Felix födelsedag,HURRA,HURRA,HURRA!

Vårt paket kommer vi med nästa helg hoppas jag,sitter uppe med Ebba som har fått maginfluensa...

Kram

Marika sa...

JÄTTE STORT GRATTIS!
Hoppas att han får en super födelsedag med massor av paket och gratulanter...!

stina sa...

Grattis till Felix,hoppas ni får en underbar dag
kram stina

Jessica sa...

Men gud så söt.....

ylvisen sa...

Felix tackar och bockar :o)

Linda sa...

Ett stort Grattis till världens sötaste Felix på 3 årsdagen!
Kram kram

cpmamman sa...

Grattis fina Felle! Vad gullig brorsa du har :)

Hoppas tårtan smakar kalasgott! Pussar & kramar från Tekla.

E Hayman sa...

Ett stort grattis till den coolaste 3 åring som jag känner :-)
KRAM KRAM från hela familjen

Anonym sa...

Grattis!!!!!!!
önskar Elvira & C:O

Jenny sa...

Ett stort GRATTIS från mig o alla A
hoppas dagen varit skoj!

Skolgatan sa...

Hoppas Felixen haft en bra dag!

Jag lånade en bild,hoppas det var ok....

Godnatt

Lena sa...

hamnade hos dig:) vilka söta småttingar du har...

ylvisen sa...

Felix tackar igen :o)

mamma sandra sa...

Hipp0 hipp hurra hurra hurra och ett jätte Grattis till Felix!
(några dagar sen, men bättre sent än aldrig)

Hoppas Felix födelsedag va underbar!

Kramar från oss i Skrubben!