fredag 13 februari 2009

Vinsterna har kommit (drömjulen mix megapol)

Åtta veckor tog det innan jag fick mina julklappar jag vann den 22 december. Det är ju nästan lite dåligt. Det som jag egentligen vann, kläder, kom igår, de andra sakerna kom för två respektive sex veckor sedan. Hur som helst så var det ju kul att jag vann och jag är glad för grejerna även om jag ska sälja klubban och tröjorna inte var min stil.... Hoppas på att den ceris-röda tröjan passar min vän Sofia. Den vita behåller jag nog. Spelen jag vann verkar bra och kommer garanterat att användas.
Den bakre tröjan är med ceris än vad bilden visar.

Ett vuxenspel och ett barnspel.

Golfklubban har jag ingen bild på, den eventuella köparen har den och provslår. Ev blir det affär nästa vecka. Hoppas på några extra slantar till min shoppingdag den 21 februari.

Vi har varit och badat på han på förmiddagen. Idag var min syster Marie och hennes son Oliwer med och badade. Eftersom Marie var med kunde även Jack få bada idag.
Felix ser lite trött ut...

Om någon vill ha receptet på trattkantarellsoppan så ligger det under kommentarerna under "svullotorsdagsinlägget".
Ikväll blir det let´s dance så klart! :o)

5 kommentarer:

stina sa...

haha va va de i de vattnet han ser helt färdig ut men ååå han är så otroligt söt
kram och trevlig helg
stina

ylvisen sa...

Ha ha, ja det är nog både det ena och det andra i det där vattnet...

Tack det samma!

Skolgatan sa...

Kul,kul att du fått grejerna,hoppas du säljer klubban dyrt så det blir bra shopping,det är du värd:-)

Söt Felixen är som vanligt!

Tror inte vi får in motorcykeln i den ambasadblåa-saaben den 6:e;-)

Kram

ylvisen sa...

Köp ny bil då :)

cpmamman sa...

Ja han såg verkligen trött och supergullig ut! Vad duktig han verkar kunna simma!

Ja en dag kommer man ju hitta andra personer än mamma som är perfekt ;-) Resursen på dagis var ju en "klickis" Men nog vill man dra ut på vissa delar in i det sista...