måndag 16 februari 2009

Ylvisens vecka

Måndag: Logopedbesök. Handla och städa inför lunchen imorgon.
Tisdag: Vibrationsträning. Svullolunch här med Sara och Elisabeth med barn. Kusindotter Malin kommer och hälsar på = barnvakt :o)
Onsdag: Klippning. Storhandla på Maxi. Åka till systembolaget. Hämta födelsedagspresent på Mio. Nätverksträff här på kvällen.
Torsdag: Lovat Jesper att stanna en stund i förskoleklassen. Vibrationsträning. Läkarbesök med Felix ds-läkare. Jesper fotbollsträning
Fredag: Bad på habiliteringen. Städa inför helgen.
Lördag: Äntligen shoppingdag med Sofia, svullomiddag med tacos tillsammans med hennes familj.
Söndag: Jesper innebandyträning.

Sen har jag tänkt att hinna med några promenader, tvätta några maskiner tvätt, stryka en duk, träna med Felix, städa lekrummet och hallen i källaren, byta i alla sängarna, ta bort julgranen som faktiskt står kvar på altanen (dock utan pynt), åka en sväng till IKEA....

Så om det är någon som vill träffas så har jag fem min över på tisdag em och en kvart över på fredag efter lunch ;o) Sjuk vecka eller hur? Det gör dock inte så mycket, jag tycker om när det händer grejer!

3 kommentarer:

cpmamman sa...

Våra måndagar är synkroniserade. Fast jag får mycket dåligt samvete av att läsa om all din träning...

Pust.

Linda sa...

Oj, det var verkligen ett tajt schema! Hoppas det blir en bra vecka!
Kram

Kerstin B sa...

Ja det är bara att ta ett djupt andetag och köra....
Kram
Kerstin