söndag 1 februari 2009

Upp- och Nergympa

Idag har vi varit på Upp- och Nergympa för första gången i år. Felix har gått två terminer tidigare och idag var det premiär för tremin tre! Det var fem barn med ds + lite syskon och en hög föräldrar. Felix tycker det är jätteroligt, det bästa är nog att springa och hoppa till musik.
Spännande att hänga i ringar, han fixar att själv hänga och dingla men idag var det lite läskigt!
Jesper vill sällan följa med men när han väl är där tycker han oxå att det är roligt!
Jesper och Felix tränar balans, Felix får hjälp av pappa.
Nu är Micke och Jesper iväg till pizzerian för att hämta mat, det blir en stoooor kebabsallad för mig! Helt ok, men visst hade det varit gott med en fet pizza! Kan man beställa en pizza utan botten?

4 kommentarer:

cpmamman sa...

Men vilka mysiga aktiviteter det finns! Vad kul med flera DS barn också. Kan längta efter lite gemenskap ibland. Sånt kommer väl när dom blir äldre. Hur gammal är din nu igen?

Moster Marie sa...

Inga kommentarer om Felix och min totalt misslyckade "jobbartid"?? haha det är nog lika bra, han kommer aldrig att återvända till moster......Usch vad jag kände mig misslyckad. Men jag ger inte upp!!

ylvisen sa...

Towe

Felix fyller 3 den 28 feb. Vi har ett ganska stort kontaktnät men tyvärr så finns det inte så många små ds-barn i västerås men har kontakter i övriga sverige. Det är guld värt med folk i samma situation.

kram ylva

ylvisen sa...

Marie

Det var ju inte det smartaste sättet att lämna honom på heller måste jag ju medge, bara kasta in honom sådär, han som börjar bli blyg nu oxå. Bättre lycka nästa gång, det bäste är nog att komma hit och jobba här, iaf när han är som han är just nu. Det gick ju så himla bra när vi träffades så där mycket runt jul. Sen vet jag inte om han är lite krasslig nu oxå, kan oxå ha en del med det hela.

På´t igen ba!