onsdag 4 februari 2009

Svulloonsdag och soffbilder

Idag har jag varit hos Sara och ätit soppa och fruktsallad med grädde, gott som alltid! Ungarna skötte sig ovanligt bra idag. TACK snälla Elisabeth som var schysst å åkte stan runt med mig och vaktade Jack och Alex i bilen så jag fick shoppa kuddar och matta.
Spenatsoppa med räkor och kräftstjärtar!


Vårt tv-rum har fått matta och nya kuddar.


Vi ska inte ha något direkt vardagsrumsbort men dessa små IKEA-bord är bra att ta fram vid tillfälle. En liten blomma fick jag styra upp oxå.


Jag har alltid varit svag för stjärnor sedan jag upptäckte barnklädesmärket Molo! Mattan är inte så orange-röd som det kanske ser ut. Synd bara att det var fel på tv:n vi hade köpt så den får vi inte tillbaka förrens om någon vecka! Får väl ligga där nere och titta på tapeterna...

7 kommentarer:

Marika sa...

Skit snyggt!

Moster Marie sa...

Väntar på en inbjudan till provsittning.......

Sara sa...

Det vart verkligen skitsnyggt!! Bra jobbat Ylva!!!

Är det där vi ska ligga o äta efterrätten på tisdag ;-)

KRAM

Carina - den gråa pippin sa...

Skitsnyggt! Ser fram emot att få sitta och umgås när det nu var här i framtiden då fint folk från nedre delar av sverige anländer.

Skolgatan sa...

Vad snygg soffan blir!!

Du har en utmaning att hämta inne hos mig:-)

Kram

ylvisen sa...

Marika! Tack!

Marie! Välkommen!

Sara! Aldrig i livet, inge grädde i min soffa :o)

Carina! Precis, det är där vi ska hänga!

Jessica! Tack!

Skolgatan sa...

Vadå strunta i det? Du kan ju lägga ut kortet iallafall sen behöver du ju inte utmana nån,eller var det ett så hemskt kort?Ha,ha!

Kram