torsdag 12 februari 2009

Porrgrotta, större bröst och lettiska tjejer...

Reklamen som finns på min sida är ju till för att jag ska tjäna pengar. Om någon klickar på min reklam så resulterar det i några ören och på så vis blir jag rik! Eller inte. Tydligen så känner systemet av vad jag skriver om och reklamen blir därefter. Jag skriver ju mycket om Downs syndrom (ds) och då har jag märkt att jag får reklam för Nintendo ds, det är ju faktiskt lite kul! Mindre roligt är när man skriver om ett sådant prov (för att inte benämna det med namn) som man KAN göra när man väntar barn och det då blir reklam på min sida för sådana prov, det gillar jag inte! Nu såg jag något roligt igen, jag har reklam för hur man ska träffa lettiska tjejer för spännande möten och sen en internetadress som anspelar på sex. Undrar just vad jag skrivit för att få en sån reklamannons, kan det vara att jag nämnde vår "porrgrotta" (tv-rummet) som vi har i källaren? Jag tyckte det var lite kul! Brukar även ha reklam för piller man kan knappra för att få större bröst, jo jag tackar! Hur man träffar en ny man och hur vuxenblöjor fungerar.

Det känns ju lite tokigt om man tror att man ska tjäna pengar på sin blogg när reklamen handlar om hur man träffar lettiska tjejer. Hur många av mina läsare är intresserade av det?

2 kommentarer:

cpmamman sa...

Hahaha! Du är rolig du. Akta dig från att skriva för busiga saker då kommer FRA springandes efter dig. Vill ju inte att en av favoritbloggarna stängs ner pga olydnad :P

Marika sa...

Jag hade dom Lettiska tjejerna på min blogg också såg jag! Man får väll hoppas att dom har det bra och inte blir utnyttjade och så sitter vi här och gör reklam för dom, Hmm... känns lite dubbelt på nåt vis!
Kan man säga till att man inte vill ha dom Lettiska, kanske kan få svenska eller kinesiska istället?eller varför inte Lettiska killar? Nä nu börjar jag dra iväg...

Ha det!