tisdag 17 februari 2009

Svullotisdag

Återigen dax att fylla fettdepåerna med lite LCHF-käk inklusive efterrätt! Det är verkligen lyxigt att äta som jag gör nu. Elisabeth är fortfarande sjuk så hon och Alex fick stanna hemma idag, hoppas dom snart mår bättre! Sara och Erik var friska och kikade förbi. Vi gick först en promenad på ca 50 min innan vi gick in för att äta trattkantarellsoppa med massor av grädde. Favorit i repris från i torsdags!

Till efterrätt åt vi varma bär med grädde och flagad mandel!


Erik har dom blåaste ögonen jag någonsin sett tror jag.

Sara och Erik på väg hem, mätta och belåtna!

Jag fick två timmar över idag mellan kl 13 och 15 så jag passade på att storhandla idag så jag slipper det imorgon, skönt. Lämnade in Jack hos morfar och stack till Maxi, handlade för 2000 kronor och fick avstämning....där sprack tidsschemat och jag kom för sent till dagis...

8 kommentarer:

Marika sa...

ser gott ut!

ylvisen sa...

Jo tack!:o)

Linda sa...

Jag blir alltid så hungrig när jag går in på din sida...speciellt på tisdagar ;)

Moster Marie sa...

Gud, förlåt mig för min synd, åt en semla idag. Men den var jävligt ggggoooooodddddd!!!!!!!

Moster Marie sa...

En hälsning från systerdottern, 7år: Har tittat på din blogg, det var fina och roliga bilder./Lowa

Sara sa...

TACK för idag, det var supergott.. Så fick jag vara med på bild oxå..haha mkt bra!!

TRÖTTSAMT med avstämning, speciellt när man handlat så mycket..

Lycka till med resten av veckan, du hade ju lite att stå i...

Kram kram

ylvisen sa...

Tror faktiskt inte att gud förlåter dig kära syster, han gör bara det när man äter den på den rätta semeldagen tyvärr, jag ska själv äta en då! :o)

Tack Lowa, det var fint sagt!

Sara, Tack själv!

Skolgatan sa...

Vilka blåa ögon,så söt.

Typiskt att du fick avstämning när man redan är stressad,2000kr då måste ni ha fullt nu,här glappar det tomt på hyllorna. Ska handla på fredag för då ska jag ändå in till skövde och besiktiga den ambasadblåa:-)

God mat,kram!