onsdag 25 februari 2009

Sååå nära att få åka till Kanarieöarna med Gry...

Igår blev jag uppringd av Mix Megapol som berättade att min blogg var en av fem som hade chans att vinna en plats på planet till Kanarieöarna med Gry Forsell, ni har säkert hört reklamen på radion. Jag nominerade min blogg för ett par veckor sedan och berättade varför just jag skulle få åka. De hade haft span på min blogg och tyckte att den var bra. Hon som ringde sa att jag skulle hålla mig vid telefonen efter kl 9 imorse och hålla tummarna att Adam eller Gry ringde upp. Jag mådde nästan dåligt och blev skitnervös. Men självklart var det ingen som ringde så jag får gott stanna hemma! Surt! Det var ju så nära till solen laddning av batterier.... Får glatt stanna hemma med städning och dubbelkalas!

7 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men då vilken otur,konstigt att dom inte valde dig med din fina blogg.

Kram

ylvisen sa...

Men snälla du, jag hade ju bara bloggat om min shoppingdag senaste tiden.... ha ha!

Kram

cpmamman sa...

Äsch vilken otur! Kan man inte tävla igen då?

Jag var tvungen att prova jag med. Fick man ta med sig en vän om man vinner? :D Isåfall har du ytterligare än chans ;P

Fia sa...

Som sagt: du har tagit fel på dag! Imorgon ringer Gry, BÖRJA PACKA!!!

Skolgatan sa...

Spännamde,ringer hon imorrn,då ska jag ratta in mix megaphol på jobbet *håller tummarna*

Carina - den gråa pippin sa...

Äsch, håll dig i det kyliga sverige du. Det är väl trevligt....
Det är väl tryggare att vara på torra land i stället för att fara omkring i luften så där (ja, jag är flygrädd!)

Kusinen Linnea sa...

vad synd men lyckan kommer igen.
Vi kanse kan höras nåt nu i helgen
hoppas det.