måndag 15 augusti 2011

12 dagar kvar

Midnattsloppet närmar sig! Ska bli spännande att se hur tröjan ser ut som man har, alla har ju likadan :) Jag och Elisabeth åker tåg ner till Varberg nästa torsdag där vi ska bo hos hennes föräldrar. Sen blir den snabb sväng till GeKås i Ullared på fredagen och sen upp till Göteborg på lördagen, tåg hem på söndag eftermiddag. Hoppas på en skön sommarkväll och att foten håller! Det där med att få en bra tid har jag lagt lite på hyllan, det visar sig hur fort det går!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du kommer fixa det på en bra tid! Kul med Ullared,hälsa Kjell;)

Anonym sa...

Självlysande tjöjor eller?:)
/S

ylvisen sa...

Ja säkert, förra året var de gula!

Jenny H sa...

Låter faktiskt som ett rätt roligt lopp att springa... Håller tummarna för foten!

Och förresten, ja visst är jag en dålig godisätare?! Men du skulle se mig när jag är i form! Då är jag oslagbar på den fronten :)!

Kram!