tisdag 9 augusti 2011

Prutt

Sprang samma runda som sist och låg på bra i 5 min/km-tempo. Det gick bra i 5 km sen skulle jag skutta 500 m genom skogen och fick ont i foten igen. Helvetes jävla skit!

Gick biten genom skogen och 200 m till sen provade jag att jogga och det gick faktiskt bra, höll 6 min/km-tempo i 4 km, sista kilometern hem gick jag. Hm....

Nu blir det till att bara promenera och göra tåhävningar i några dagar!


Ungarna verkar trivas på dagis, Felix står och väntar tidigt vid dörren med skorna och vill åka. Jag vill inte gå hem, det är bra betyg. Däremot har det blivit många "olyckor" och många tvättpåsar men det är kanske lite rörigt med nya barn osv.



3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Jäkla skit,sluta skutta;)!

Kul att dom trivs på dagis,dom brukar ju ha bra rutiner med kisserit så det är nog kanske nu när det är inskolningar.

Jenny H sa...

Haha ja brutten föredrar jag absolut :)! Mmmm!!!

Ta det försiktigt med lilla fossingen nu.. Trist att inte kunna ge allt!

Kisseriet ja.. Det är vanligt att det blir så med många barn då man under sommaren har andra kisseritider och det är ju en ny uppstart och lite extra mycket att upptäcka igen och då händer ju sånt där.. Men vad jag kan se så stabiliseras det rätt fort igen... Heja på!

Kram!

Sara sa...

Men fy vad trist med foten. Ring till Mr Rehab igen, det får Han ta o fixa till Nu.... :-)

Kram