tisdag 16 augusti 2011

Bekymrad....

Stack ut och sprang min runda över Tillberga som är 11 km lång. Tänk att jag har en egen runda... Iaf, när jag kom 7 km fick jag ont i foten IGEN! Skit! MEN jag kom längre än förra gången innan jag fick ont och jag behövde bara gå 100 m innan jag kunde springa igen. Sista kilometrarna gick dessutom i 4:50 min/km-tempo och jag kände ingenting?!? Hm...

Blir inte klok på detta. Jag fick ont i samband med den tredje uppförsbacken i Tillbergaspåret men klarade sen Gropenbacken utan känningar! Vad händer och vad beror det på????


Jag är inte orolig att jag inte ska kunna springa mina lopp men jag får nog lägga ner det där med att få en bra tid och vara beredd på att kanske gå en bit mitt i, VA ska jag gå????? Åh... Aldrig, då hoppar jag hellre på ett ben i mål.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men vad är det för skit? Det är nog inga backar i Götet,ska du träffa han som tejpade dig igen eller?

malin sa...

svar: Jo elin är sig jättelik, förutom att hon har färgat håret brunt :) Skitkul att ha kontakt, även fast vi bara träffas någon/några gånger per år hehe :)

Sara sa...

Illa, inte alls kul! Förstår att du är bekymrad nu. Ring Mr P igen så får han fixa till det..