söndag 14 augusti 2011

Citronpaj och pizza %&¤%#¤#¤%%&

Blev inte mätt av lunchen vilket ledde till att jag trillade dit på citronpaj på eftermiddagen när svärmor kom... Fast egentligen var det min svågers fel för det var han som ville ha paj...! Jag gick ju ca 2 mil igår vilket säkert har lett till att jag är hungrig som en varg idag! Linda lekte med barnen, jag vet nog ingen vuxen som gärna leker med barnen som hon gör. De lekte kurragömma :)




Sen begav jag mig ut på milen för att testa foten och det kändes bra! Tippen toppen snoppen ju!




Tummen upp! Avslutade med tåhävningar!

När jag kom hem var min svägerska med fam fortfarande kvar och jag kom hem samtidigt till pizzan!

Nu är jag proppis och trött och seg! Ska bli skönt art gå upp 5:15 imorgon och gå en lång promenad, tro mig, jag tycker faktiskt det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, JA det var jävligt skönt:)!
/Sofia