tisdag 23 augusti 2011

Löpning och tårta!

När man har tre barn får man planera lite för att få tid till träning. Jag tittar sällan på tv och går ibland promenader när familjen sover. Eller som idag, jag springer dit vi ska! Idag fyller min pappa år så jag stack tidigare och sprang dit och fick ihop ett för tillfället snabbt 9 km-pass (tog 44 min).


Barnen kom efter en stund, ser ni Felix? :)


Grattis pappa! Han fick ett gäng trisslotter av mig och syrran (hoppas på att förbättra arvet).


Möttes av ett fantastiskt kex- och ostbord! Som avslutade med god gräddtårta!


Mina föräldrar har utsikt över Mälaren, åtminstone när löven är borta... :) Det är fint på Öster Mälarstrand!


Ett bra löppass och ett trevligt kalas. Nu är vi hemma igen och klockan är för mycket, blir en jobbig morgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Grattis till pappan:),hoppas det blev storvinst!

Söta grabbar!

Nathalie sa...

pretty girl! :) du imponerar mig ylva, massor!