måndag 29 augusti 2011

Kom och köp!!

Står på IP i Hökåsen och kränger fika! Har bakat en kladdkaka! Problemet är bara att det inte är någon här och handlar! Det är inga som tränar, inga som har match och knappt någon som vet om att det är öppet! :) Jag har gjort kaffe till mig själv och tuggar på en Swebar Banana-Chocolate, den är fin!


Tänker tillbaka på helgen som varit och på allt kul vi gjorde! Är så jädra nöjd med min prestation! 10 km på 46 min, det trodde jag aldrig! Loppet var ju faktiskt lite längre och därför landade jag på 47:32, vilket var kanon för att vara jag det med! :)


Nu kommer det lite folk och det verkar bli träning! Köp, köp, köp!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Du ska vara skitstolt,det är jag för att jag känner dig som springer så bra;).

Hoppas kladdkakan blev såld så du slapp ta med den hem...