söndag 7 augusti 2011

Lätt den bästa!

Dalblads Swebar protein/energibar Fudge crisp!


Smakar verkligen gott! Innehåller väl säkert rätt mycket kolhydrater, 23 g, men det är väl därför den är så god :) 17,5 g protein och 5 g fett om nu någon var intresserad av det!

Min löptur gick bra, halleluja! Rundan var längre än jag trodde och slutade på 11 km. Tyckte till en början att det kändes lite i hälen men det var inte som den värken jag hade förra veckan. Körde på i 5:20 min/km-tempo i 10 km (förutom den biten som gick genom skogen genom gegga och snår) och joggade ner lite lätt sista biten hem! Nöjd!

Ska på ett återbesök imorgon till Pentti, han jag var till förra veckan för att få hjälp med foten! Har iaf varit duktig på att göra mina tåhävningar!


Gammal bild för här spöregnar det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Always want runnerlegs! sa...

Hej Ylva! Skönt att löpningen gick bra! Den baren den är god den, oxå en favorit här :). Kram Linda

Linda sa...

Kul att se dig idag! Härligt att höra att hälen känns bra, håller tummarna för att du får fortsätta må bra. Kan bara hålla med gällande swebaren, grymt god!