onsdag 17 augusti 2011

7 km morgonpromenad

Ja det kan behövas för att få ihop dagens logistik... Har jag dessutom tur så förbränner jag ett och annat av de sex (!!) digestivekex som slank i mig igår :) :)

Felix ska till BVC på stan och få spruta kl 8.00, bilen ska lämnas in 7:30. Den bilen som Micke har behöver gubbarna på jobbet, eller iaf grejerna i den. Jag behöver ta mig ner på stan och sen till dagis och sen till jobbet men har ingen bil!

Efter jobbet får jag springa hem och ta cykelkärran för att hämta de minsta barnen. Sen ska bilen hämtas på något vis och sen ska Jesper skjutsas till Barkarö 16:40 på match (innan vi ens fått hem bilen).

Vet faktiskt inte hur vi hade löst denna dag utan mina föräldrar! Taxi Östermälarstrand får jobba hårt idag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Suzan sa...

godmorgon!
Är också på G ut =)

Sara sa...

Vi jobbar mkt med Taxi Gideonsberg och jag kan inte heller se hur vi skulle få ihop det utan den firman...