lördag 13 augusti 2011

En till bra kväll!

Främmande även ikväll! :) dagen började dock med långa Hubborundan med Sofia. Tidigare gick vi alltid korta Hubborundan men den känns för kort nu på något vis när vi vant oss att gå långa. När man väl tagit sig ut kan man lika gärna slå på stort!


Sen gick jag och Sofia fram och tillbaka till stan på lite hemliga aktiviteter som jag ska berätta om någon annan gång ;)

Väl hemma och med totalt 2 mil i benen tog jag med mig de två minsta och åkte hem till Bettan och barnen. Hennes karl var hos oss och kikade på fotbollen (på tv) som dragit igång igen. Bettan och jag drack kaffe och åt proteinbar :) Satt fint efter mina mil och hennes löpmil!


Klart bästa proteinbaren! Vi planerar en resa när hon fyller 40, en kombinerad sol- och träningsresa! Fast det är några år dit förstås men då hinner vi spara ihop pengar....


Imorgon planerar jag att titta på hästhoppning, få besök av svärmor och svägerska, springa milen samt att bli förvånad över att jag har klarat ytterligare en helg utan godis!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

mina favoritbarer!!