fredag 5 augusti 2011

Förlåt, jag såg dig inte...

Har kört över en av Jacks gubbar med gräsklipparen.... ;)


Jag mutade Jesper och hans kompis Lowe, de fick 10 kr var om de plockade upp leksaker och äpplen från gräset... Jag trodde det skull bli regn så jag fick lite bråttom :)


Som sagt, har klippt gräset, gjorde ett experiment och tog på mig gps:klockan :) 1 km gräsmatta på 25 min = 40 kalorier ha ha... När jag ändå var var inne på den biten räknade jag ut innehållet i pannacottapajen jag gjort till morgondagens knytis = 3626 kalorier! Om pajen blir 12 bitar innehåller varje bit 302 kalorier, det är lika mycket som jag förbränner på Långa Hubborundan, eller som om jag skulle klippa gräset ca 8 ggr :)


Imorgon ska jag tillbringa dagen i Torshälla då Jesper har fotbollsturnering!

God kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Pillan sa...

Tack för Lowes lön! Han stack till Ica lite senare och köpte 2 chokladkakor!! :)