onsdag 31 augusti 2011

45:32!

Oj vad jag är nöjd!! Nytt personbästa! Igen! Starten var dock katastrof, vi fastnade allihop då det blev trångt redan efter 50 m, vi krockade med folk som var på väg till 5 km-starten + att det var en smal cykelbana som skulle svälja alla löpare.... Inte förrän vid Viksängskyrkan kunde man själv bestämma farten själv!


Hur som helst var jag stark även idag, det är kul att springa om killar :) Det har inte släppt tiderna än men klockade själv 45:32! Återkommer med tiden sen!


Mina nya skor är så jävla bra, vilken skillnad mot mina gamla. Jag fick lite skäll när jag köpte nya men det var det värt, de bär ju fram mig! Måste ha bra grejer när jag tränar så mycket visst? Dessutom är det hål i dom på flera ställen och sulan är slut!


Picknicken efteråt var lite kall men det är fint nere vid Mälaren iaf och det var god mat!

Det var sol hela dagen men spöregnade hela loppet, sen slutade det lagom till maten!


Hade eget serviceteam som tog hand om min väska under loppet och hejade fram mig på upploppet! Tack föräldrar och syster för det! Fick dessutom duscha hos syrran då vattnet är avstängt här mellan 18-06!

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Sånna skor måste jag ha;)

Härligt jobbat!

Jenny H sa...

Men oj vilken bra tid!!

Ja skor måste man ha ordentliga när man är så aktiv som du är! Det är viktigt för att undvika förslitningar i kroppen. Så det så.

Kram!