onsdag 24 augusti 2011

Jag är packad!

Tog en promenad i spåret mellan det att jag dumpade Jesper på sin samling och innan hans match började. Usch så de förstört...men det blir nog bra SEN!








Kände inte igen mig bitvis i spåret och det var fortfarande en maskin där och röjde!

Ikväll har jag packat inför min och Elisabeths Göteborgsresa! Ska bli skönt och väldigt roligt att komma iväg.

Midnattsloppet är inte förrän på lördag men vi har fullt upp med besök på Gekås på fredag bland annat :) Vi ska bo hos Elisabeths föräldrar!

Mina nya skor får följa med ner. Har köpt nya från England, 747 kr inklusive frakt och löparstrumpor. Dessa skor har tidigare kostat 1 600 kr på Stadium i Sverige! Mina andra har hål på tårna, massor med hål på insidan vid hälen och sulan är jättesliten! Det håller dock ett tag till så jag ska spara lite på de nya! Love Asics!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Sicket fynd!!
Ha en trevlig dag på gekås och lycka till på lördag!

Kramen!

Skolgatan sa...

Hade så bra nu!

Sätter in pengar till dig efter Gekås;)