tisdag 2 augusti 2011

Åh hade precis förträngt....

Imorse när jag gick min morgonpromenad körde jag lite fartökningar och vid ett tillfälle brände det till i nedre delen av hälsenan/foten, liksom lite på sidorna av hälen. Inte där där jag tänker mig att hälsenan finns utan längre ner, sen förstår ju jag med att den fortsätter ner i hälen... Vad kan det vara? HJÄLP!

Det gör inte ont när jag går, står på tå eller joggar sakta (typ saktare än när jag går) utan bara vid löpning i fart, i frånskjutet. Det gör inte ont när jag gör tåhävningar eller springer på främre delen av foten, liksom trippar utan bara när jag tar i!

Har en tid imorgon hos en idrottsläkare för att se vad det kan vara, tar det säkra före det osäkra och kollar upp det på en gång, har ju fyra inplanerade lopp här i höst...

Ledsen :(

På väg till bilen, ska hämta barnen och sen gå hem och gräva ner mig. Skulle ha gått en promenad med Sofia men ställer in, jag och Felix följer med henne med på cykeln :)

1 kommentar:

Malin sa...

Nämen usch va jobbigt =( Hoppas du kan få hjälp så det går över snabbt.
Kram