torsdag 11 augusti 2011

En kvällstur

Städade först större delar av huset då vi får främmande av familjen Magnusson imorgon kväll. Bestämde mig sen för att testa min fot. Sprang långa Hubbo men lite omväg för att slippa skutta i skogen borta på norra, det var ju skuttandet över stock och sten som förstörde min förra tur som blev en otur eller var det en löptur...

Hur som helst blev det 8,7 km i lagom fart. Lite öm i början, sen kände jag ingenting på mitten, sista kilometern kände jag mig lite trött i vänsterfoten men det fungerade! Skönt! Får alltså passa mig för terrängturer framöver och kämpa på med tåhävningarna så blir nog allt bra. Har gått från 25 till 42 st så visst blir man starkare!


Två veckor kvar till Midnattsloppet i Göteborg, ska bli så roligt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: