tisdag 30 augusti 2011

God dag!

Imorgon är det Blodomloppet, lopp nr 5 av mina 7 jag ska springa i år! Det gick ju väldigt bra i lördags och jag hoppas formen består! Har laddat lite extra med mat redan idag då det konceptet fungerade väldigt bra i lördags :) såååå jag har låtit dagen varit väldigt gooood!

Vi är 5 st som ska springa från jobbet, tre som ska springa 5 km och 2 som ska springa 10 km. Det är jag och en doktor som ska köra långa vändan och jag ska göra allt för att ge honom en match! Dock var han kaxig och sa att han hade fått sitt slutresultat som startnummer 38,01 (alltså 3801) och det skulle kunna stämma, han är nog duktig men tänker iaf inte få storstryk, i värsta fall får jag ställa en cykel på mitten....


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

haha, ja du kan nog slipa lite på tiden från i lördags om du ska ut och jaga nån som är snabbare..

Själv kommer jag hålla mig på NÅGRA minuters avstånd bakom dig :-)

Lycka till!