söndag 21 augusti 2011

Effektiv söndag!

En nice-bajs söndag! Sovmorgon och och sen handling på Maxi. Letade arslet av mig efter en speciell matberedare (en vanligt Bosch men till ett bra pris, 299 kr), slut överallt men kommer in till Elgiganten på Erikslund kommande vecka. Toppen! Jag hade sett en massa spännande saker jag skulle baka till en kommande Idre-resa i sept! Eftersom jag var så ivirig och hade tid lånade jag mammas maskin och hej vilken bra grej! Köpa köpa köpa! Tyvärr inga bilder på det jag bakade eftersom det är lite hemligt! Men skitbra och nyttiga vandringsmellanmål! Får återkomma med recept!


På eftermiddagen blev det löpning! Bilden ovan är ju gammal för så varmt var det ju inte igår men det var skönt väder, perfekt att springa i! I helgen som kommer är det ju äntligen dax för Midnattsloppet i Göteborg! Jag körede 1 km uppvärmning och fick sällskap av Elisabeth och Alex som cyklade brevid. Sen skulle jag köra 10 km i snabbt tempo och det det blev det, gick ganska bra. Landade på strax under 49 min. Hade lite fart i kroppen och det var kul. Foten höll oxå! Thank you fotguden!

Var sen iväg och kikade på kusin-son Henrik som hade fotbollsmatch som tyvärr inte gick så bra men det är inte så lätt alla gånger. Vi åt tacos på kvällen, tänk att det alltid är så jävla gott! Klockan 21 cyklade jag över till Sofia på lite Idre-planering, det kommer bli så gott och bra!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Vad ni fixar och planerar,kan ju bara bli toppen!