tisdag 2 augusti 2011

Ensam

Micke, Jesper och Jack är på Rocklunda och tittar på Monster truckar och motorcyklar. Felix och jag la oss och tittade på Allsång på Skansen, med min förhoppning om att han skulle somna i tid och kors i taket så somnade han före 21 ikväll, brukar inte somna förrän vid ca 22! Så nu ligger jag här själv och skrattar till "Bögarnas fel" som han Owe från Solsidan med flera sjunger, ha ha, det var kul :)


Usch, jag är orolig för min fot och hälsena eller vad det nu är. Tänk om jag inte hinner bli bra till mina lopp?!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Hoppas inte det är nått allvarligt,kanske en sträckning eller överansträngd? *blåser bort*;)!

Suzan sa...

krya på fossingen!

malin sa...

Haha bögarnas fel är så underbar, älskar den för att den är så ironisk och rolig!! Hoppas foten/hälen blir bättre :(