onsdag 17 augusti 2011

BVC - 1 meter Felix

Andra etappen på denna torsdag gjord (bilen inlämnad, sprutan tagen) och nu är jag på väg till jobbet. Felix får åka med mormor och morfar till dagis. Service! Tack!

Felix blickar ut över den faktiskt fina Svartån. Jag tror att många västeråsare inte ser det fina vi har här i stan utan det är mycket gnäll, inte bara i dialekten...


Måttligt intresserad av den nya BVC-sköterskan. Hon som varit med sedan Felix föddes (ja t o m sedan jesper föddes) hade bytt arbetsuppgift, lite tråkigt, gillade verkligen henne! Den nya tjej var oxå bra! Han var 1 m lång och vägde 19,5 kg. Jag måste träna armarna mer om jag ska orka lyfta honom snart när han sätter sig på vrången... Han är tung, satt men liksom inte tjock.



Hissen är ju alltid kul förstås!



Min huligan! Grejen är lite den att han beter sig lite som en sån oxå, han går där han går, flyttar sig inte, stannar folk han mötter, sätter upp händerna och skricker STOPP! Jag tror iaf att det är så en huligan beter sig va...

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men en förbannat charmig sådan;)!
/S

ylvisen sa...

He he yes box, a lot charming!

Skolgatan sa...

Söt huligan!

Ni har det fint i Västerås,gillar städer med vatten.

Felix och Ebba är nog lika långa,jag mätte henne på Liseberg och fick henne till 101:)