måndag 8 augusti 2011

Tejpad igen

Var på ett återbesök idag till Pentti. Fick åka omväg dit då en älg hade förvirrat från Bjurhovdaskogen via lasarettet, E18 (!!), Malmaberg och till slut norra Malmaberg där de lyckades skjuta honom och han fick somna in på en garageuppfart....

Iaf så skulle jag köra på med tåhävningar och springa på som vanligt. Jag anser min "skada" som läkt men han ville tejpa ytterligare en gång så det gjorde han! Eftersom det antagligen var en vävnadsskada och tejpen läker sånt så lät det väl bra med lite tejp! God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Stackars lilla förvirrade älg...
Tror det är bra med en tejpning till som stöd..

Ja visst fejkade jag magontet bara för att "komma innanför dörrarna" på akuten ;)! Eller nja, kanske inte, det är trevligare att va där i egenskap av anhörig då jag inte uppskattar att få ett finger i prutten så fort man har ont i magen... Inte hjälpte det där fingret mot mitt blod i buken heller ;)!

Men ett studiebesök på ditt jobb ser jag fram emot!!!! Gud så spännande!!!

Kram på dig!!