fredag 20 mars 2009

Internationella Downs syndrom-dagen

Måste börja med att skriva att datumet idag är den 21 mars och inte den 20:e som det står här ovanför. Om jag bloggar för tidigt på morgonen blir det fel. Jag och Felix var uppe kl 4.oo imorse, fråga Felix varför för jag vet inte! Han somnade igen kl 6.45, men då vaknade Jack....
Idag är Felix omslagspojke för del 2 i Västmanland läns tidning. Även ett reportage och lite andra bilder finns på nästa uppslag. Fint reportage och bra bilder. Hittar tyvärr ingen länk, får se om det dyker upp under dagen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag för att fira. Barnen är lite hängiga så vi får se vad vi ska göra för att fira. Meningen var att Elisabeth med barn och syrran med barn skulle komma hit men nu får vi se om de vågar. Micke, Bettans Micke och syrrans man är på bandyfinalen i Uppsala och kommer hem i kväll. Heja VSK!!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Ylva!
Slog upp tidningen i morse, och läste.Måste bara säga att du inspererar många även mig.
Men jag förstår att det blir så med en så gullig kille!
Skönt med någon som bara ser det possetiva,det tar jag till mig.
kram Linda

mamma moa sa...

En härlig artikel i VLT!
Hon som är bra på språkträning önskar er en härlig dag. Själv tar jag en mamma dag med Moa i Stockholm.

/mamma moa

Marika sa...

va kul att vara med i tidningen, vill se...!!! Hoppas du hittar nån länk!

cpmamman sa...

Aw raring := Lika go som alltid. Grattis på eran fina dag!

Kan bara säga detsamma...eller ja. JAg har också varit dålig på att läsa bloggarna jag följer. Skärper mig till nästa vecka. Trevlig helg på er!

Linda sa...

Roligt - har inte tidningen hemma så jag får väl läsa på jobbet på måndag.
(hade min yngsta på framsidan av VLT för nån vecka sen ;-) )

Linda sa...

Jättefin bild på sötiskillen samt en bra artikel tycker jag, väldigt intressant. Tror verkligen att ditt engagemang berör många och stöttar andra i samma situation.
Kram

Barbro H sa...

Vad cool Felix ser ut på bilden. Jag ville så gärna läsa artikeln men det fanns ju ingen länk. Hoppas att Elisabeth sparar tidningen.

Carina - den gråa pippin sa...

Som vanligt så får du till de där bra orden!

Jättebra artikel och jättesöta killar.... ok, du var också söt.

Suzy71 sa...

Hej Ylva!
Glömde köpa VLT 21 mars och har förgäves sökt efter artikeln på nätet. Går inte att hitta tyvärr!
Undrar om du skulle vilja ta med den till badet nå'n fredag så jag får ta del av den?
Ps, Alltid spännande att läsa i din blogg...
Kram Sussie