måndag 9 mars 2009

Vi ska på bröllop!

I sommar ska vi äntligen få gå på bröllop igen! Det händer ju inte så ofta även om våra vänner nu mycket väl har kommit upp i mogen giftasålder. Här om dagen damp det iaf ner en inbjuden från våra vänner i Hjo, Jessica och Martin. Bröllopet äger rum nu i sommar den 11 juli. Ska bli jätteroligt även om vi inte känner andra på bröllopet än just dom. Det brukar ju alltid ordna sig, antar att de bjuder på alkohol :o) Vi kommer att åka ner redan på fredagen och njuta av Hjo och bara ta det lugnt, bo på hotell och njuta av egentid utan barn och markservice hemma. Längtar!

Titta vilka fina inbjudningskort! Jessica har gjort dom själv!


I den lilla fickan som fanns längst ner hittade man ett presenttips, undrar just om jag får åka med på bröllopsresan....

I helgen gör vi ett nytt försök med att få se Jessica och Martin med familj här, de var ju sjuka nu i helgen så vi hoppas att det passar bättre i helgen som kommer. Jag ska bjuda på mina bästa bröllopstips, tänker så det knakar!


Till sist vill jag skicka ett stort grattis till en gammal vän och hennes man som äntligen ska få bli föräldrar på riktigt efter 7 års väntan. Så himla kul! http://soff78.bloggagratis.se/

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Klart du ska med på bröllops-resan...NOT!;-)

Ja i helgen SKA vi komma,så länge kan han ju inte va sjuk och är han det får han stanna hos mormor,men han tjatar om Jesper varje dag och undrar när vi ska åka. Nu ligger han och sover,så synd om han...

KRAM

ylvisen sa...

Ok, jag får väl stanna hemma då!

Ja nu får ni ta och komma hit!

Marika sa...

Åh va roligt med bröllop! Det skulle jag också vilja gå på, varför gifter sig folk så dåligt?

stina sa...

skoj att gå på bröllop,ja de va ju ett tag sen man gifte sig så där en 17 år sen..ha de bra